Söndag 4/5

Sitter nu på jobbet, blir 4h kvällspass. 18,15-22,15.
Fritte jobbar oxå kvällen framtill 22,00, så vi sitter här tillsammans...tihi..

Idag har jag vare ledig hela dagen. Underbart.
Var påväg att ta en promenad imorse när jag steg upp, men precis när jag hade klätt på mej
så vaknade Fritte och då bestämde vi oss för att möblera om i sovrummet istället.
Vart faktiskt rätt så bra. Finns inte så många alternativ till att möblera om till i vårat sovrum,
men vi fick till det iaf, så de känns ju bra! :)
Sen lagade jag middag till Fritte till jobbet, blev ris. Han hade redan leverstuvning sen igår så
de fick bli hans middag idag.

Jaja sen har man ju vare ledig sedan 18,15 den 30/4. Så de har vare skönt.
På sista april blev det film i sängen för mej, en mysig hemmakväll. Blev OTH, Kid Svensk och 27dresses.
På 1a maj så åkte jag först upp på Vallen me mami o papi o planterade om på Gravarna.
Sen var jag med Malin, Nova o Elin upp till Östavall o hälsade på. Grattade Catrin o Elin i efterskott.
Tjusade lite på Loke och fikade o så.
Sen till kvällen åkte jag o Elin upp till Alby o kikade på fotboll. Det var Derby. Alby mot Torpshammar.
Blev förlust för Alby, men de va skoj o se iaf.
I fredags så for vi till s-vall tillsammans med Pontus, Ann-Sofie o Alissa. Blev mest att man kikade.
Fyndade ett nytt vardagsrum bord för 199kr. Me like. Ett svart/brunt lite mindre bord.
Sen när vi kom hem var de bara att köra igång grillen. Vi skulle ju få middagsgäster. Monica o Johanna.
Så de blev karré med kroketter.
I lördags så var jag till Ljunga o kikade på fotboll tillsammans me Catrin, Annika o Loke o Berglund.
Ljunga mötte Östavall. Och där blev de däremot vinst för oss, Ljunga vann med 2-1. Så de var riktigt skoj.
Sen blev de middag hemma hos Greta o Nisse efter matchen.

Ja de är det jag har haft för mej dessa lediga dagar. Full rulle kallas de med andra ord.
En väldigt lyckad sådan.

Jaja nu skall jag snart ta o logga in. Annars ikväll händer de väl inte spec mycke. Är sugen att se på
förra veckans Beck film -Hämndens pris. Men vi får väl la se vare blir!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback