Onsdag 28/5

Sitter då på jobbet och medlemsservar idag. Inne på min första rast för dagen.
Rullar på rätt bra idag. Solen skiner ute så det är bra väder! :)

Jobbar framtill 16:00 idag, sen skall jag iväg till Träningshuset o sola lite och
sedan tillbaka hit och åka tillsammans med 17 andra tjejer till s-vall o köra
vårruset. Skoj!

Imorrn är jag ledig, ser verkligen fram emot det. Skall sola först på morgonkvisten och
sedan far ja ner till mami i Ljunga. Sedan sticker vi till s-vall o kikar lite.
Blir lite inhandling av presenter.
Syster fyller år nu den 31:e, sen fyller Fritte år den 11Juni och sen slutar mosters Erica
6:an den 13Juni. Så presenter blir det i högsta höjd. Får väl la se hur många timmar det tar
mej innan jag hittar allt som jag skall inhandla. Kan ju trots allt ta ett tag det om jag känner
mej själv rätt. Beslutsångest Malin!

Jaja, nu skall jag ta o jobba vidare!

//Mallha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback