Onsdag 14/5

Då har man sin första fika på detta pass. Började 09,45 imorse och jobbar framtill 19,00
ikväll. Hoppas det rullar på. Sökt komp fr.17,15 men lär nog blir kvar till 19,00.

Imorse var jag ut på en 40min promenad. Riktigt skönt i början. Men sen trodde jag inte riktigt
på vad jag såg, men det började komma snöblandat regt. Hörde ni SNÖBLANDAT. Nej. Vill ju ha
sommar nu. Men det slutade efter en stund, så det var ju inget som stannade på marken.
Men nu har det iaf slutat. Men promenaden i sej var riktigt skön iaf! :)

Ikväll efter jobbet så far jag o Fritte ner till Ljunga. Det blir fotboll som gäller, spännande.
Hoppas det är uppehåll, så att det inte börjar regna eller så. Sol vill vi ha, men de kan vi nog drömma
om under denna dag. Men fotboll blir det iaf.

Annars idag händer de inte spec mycke, jobba o sen fotboll. Får ju träffa mami en sväng oxå. Hon kommer
ju att stå i kiosken på Ljungalid som vanligt.
Men jag hoppas på vinst ikväll nu ljungagrabbar! :)

Jaja nä nu skall ja ta o jobba vidare, men vi kanske höres nå mer under dagen!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback