Måndag 5/5

Har nu nyss precis vare o hämtat bilen på Gira. Det var ju så att vajern till fönsterhissen på
förarsidan gick sönder för ett tag sedan, så idag fick vi lämna in den. Dyrt blev det kan jag säga.
Känns som att det bara blir lagningar på bilen hela tiden, pengarna bara försvinner.
Men är det något som går sönder så måste ju detta åtgärdas. Men nu får det vara slut på att saker
o ting skall gå sönder känner jag, inte roligt att lägga ut en massa pengar på endast bilen hela tiden.
Men jag älskar min lilla saab iaf! :)

Idag har jag inte haft så mycke för mej. Var ut på en kortprommis förut. Var sån jädra motvind så det var
inge skoj att promenera, så de fick bli en kortsväng.
Sen var Fritte hem på lunch förut, det blev makaroner och köttfrssås. Inte så hungrig, men fick i sej lite
iaf...tihi..
Och sen nu innan jag var o hämtade bilen så kikade jag på Andra Avenyn. Me like.

Ikväll är de jobb som står på Schemat, 18-22,00. Undra vilka fler som jobbar kväll?
Sen lär de nog inte hända så mycke mer.

Imorrn jobbar jag även då, men då 09-17,00 sen så drar vi nog båda ner till Ljunga när vi ändå
är ledig på Onsdag.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback