Måndag 19/5

Då var det en ny vecka. Med nya tag. Börjar med mina 80%pass om man slår ut totalt.
Så max 6,5h per dag. Hoppas det rullar på bra, så det är bara att hålla tummarna upp och
hoppas på det bästa.

Idag sitter jag på medlemsservice. 07:45-14:30. Älsklingen kommer kl.10:00 han då.
Efter jobbet ska jag fixa ett grattis kort till papi för han fyller ju år idag.
Ska ju ner till Ljunga o gratta honom ikväll. Sen ska jag nog se 2st avsnitt av One tree hill
tills att Fritte kommer hem.

Igår var vi ju upp på Vallen. Det var ju dax för dop av Loke. Finfint var det, solen kikade fram littegranna.
Skoj me mycke folk o så. Så nu har han namnet Lars Loke Vide.
Efter dopet blev det Bingo för mej o mami. Riktigt spännande vid några tillfällen, men dessvärre ingen
vinst denna gång heller. Men man kämpar vidare...tihi..

Imorgon är det dagen som vi skall fixa en sak. Den där saken som jag inte ännu har berättat vad det är.
Men går allt som det ska imorgon så kommer jag nog att avslöja det under morgondagen eller någon
dag här framöver. Spännaden tycker jag...tihi..

//Malla

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godmorgon!
Ha en bra vecka!

Postat av: Helené

Men du, nu måste du ju berätta vad de är ;)

Gratta pappsen i kväll från mej :)

2008-05-19 @ 11:28:11
URL: http://missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback