Lördag 31/5

Grattis syster på 39års dagen. Vi kommer o grattar ikväll! :)





Jaja, idag sitter man på jobbet igen. Jobbar till 18:45 ikväll. Hoppas på att få korta ner lunchen
½h så jag iaf får gå hem 18:15. Men vi får la se hur det går.
Idag har det inte hänt så mycke. Vaknade strax före 10:00 imorse, eller rättare sagt, jag låg o drog
mej i sängen till den tiden ungefär. Riktigt skönt var det faktiskt.
Var inte alls motiverad till att gå o jobba imorse, men det var bara till att stiga upp o pallra sej hit.

Vädret idag är inte densamma som igår. Inte lika varmt, solen lyser men det blåser litegranna.
Men det var rätt skönt ute iaf.
Gårdagens väder var ju storslaget. Underbart skönt var det. Me like.

Ikväll iaf så skall jag åka ner till Ljunga. Ska ju bort på Ängsvägen och gratta syster som fyller år.
Har ingen kanon bra present, men hoppas på att hon gillar den iaf.
Sen så ska jag bara ta det lugnt. Ska ju hit o jobba imorrn igen, samma pass som idag.
11:15-18:45.

Jaja, nä ska väl ta o göra ett sista ryck innan man har rast!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback