Fredagkväll 30/5

Sitter ikväll på jobbet, rullar på i snigelfart.
Ringer o ringer, men har ju Elina bredvid mej iaf.

Imorse var man morgonpigg. Kl.08:15 mötte jag upp Ida o vi traska iväg på träningshuset.
Solning för mej och lite övningar för Ida.
Sen tog vi ett varv runt Forsön! Underbart skönt och underbart väder.
Sen hem o duscha på varsina håll och sen mötte vi upp varandra innan vi gick fram på Torget.
Var ju UrKul (barnens dag) idag, massa barn överallt. Så det var skoj o kika på. Blev bla. Småstjärnorna! :)
Sen när klockan började närma sej 14:00 så traska Ida hemöver och jag hit bort på jobbet.

Bränt mej lite idag, men är lite brun iaf. Solen stekte så in i bombens. Men det var härligt.
Ute i fina vädret hela långa dagen, men kvällen får man spendera inne på jobbet.

Ikväll annars så händer de väl inge spec, ska upp o jobba imorrn igen, så allt för sent lär det väl inte bli.
Hoppas på att jag är pigg imorrn iaf, känner för en promenad runt Forsön. Men man får väl la
se hur man känner sej. Jobbar iaf 11:15-18:45, med 1h lunch. Jippi. Nej, hoppas på att man får
korta ner lunchen ½h.

Sen till kvällen blir det Ljunga. Syster fyller 39år. Ner o gratta henne o så. Sen umgås lite me mami
o papi.

Nu skall jag ta o jobba vidare. Men vi höres la nå mera!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback