Fredag 9/5

Sitter nu på jobbet, ska till o börja nu kl.09.00. Sitter framtill 12,15 i telefon idag sen blir
det lunch innan det är dax för APT på Medborgarhuset. Kan bli spännande.
Träffa den nya chefen som skall börja här hos oss osv. Mmm så är det.

Annars idag så far vi ner till Ljunga efter APT:n. Fritte skall träna o själv skall jag umgås me mami.
Kanske blir en promenad runt Johannisberg o sen blir det nog tvn. Talang 2008 kanske.
Rätt skoj program det där. Men vi får la se.

Igår jobbade jag framtill 16.15. Var hem en sväng till Fritte innan han skulle iväg på sitt arbetspass.
Ringde till mami så hon o papi kom upp till Ånge. En promenad runt Klaraborg blev det för mami
o mej. Sen gick vi bort till Hans där papi var. Och även Eva kom förbi.
När jag sen kom hem så kikade jag på film på VHS! :) Aha, inte ofta de händer nu för tiden.
Det blev 30e November. En rätt så gammal film, kom i mitten på 90talet tro ja. Men den är bra! :)
Hemsk hur de kan vara bara, den är riktigt gripande faktiskt.
Sen var de nattie nattie.

Jaja i helgen blir de jobb. 10,45-18,15 på Lördan o sen 09,45-13,45 på Söndan.
Efter jobbet på söndan så blir de nog Alby me mami o Bingo. Tut tut..tihi. Stor chans.
Men de är riktigt skoj att bilbingon har börjat igen. Bäst är de när de sätter igång i Byberget. Me like.

Jaja nä nu ska ja snart ta o logga in, men kanske hörs nå mera under dagen!

//Malla

Kommentarer
Postat av: malin

då ses vi på bingon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback