Torsdag 27/3

Sitter man på jobbet, jobbat lite mera än 1h nu. Slutar 22,00 ikväll. Men de blir
nog bra. Lugnt nu för tillfället. Rätt skönt!

Idag har jag inte haft så mycke för mej. Sov i Ljunga tills idag så for hem till Ånge
vid 12tiden. Blev diska, städa o tvättade lite. Känns bra. Lite renare hemma iaf! :)
Sen la jag mej o sov en stund, var så himla trött. Men märkte när jag vaknade att
det var lite dumt att sova middag. Blev bara ännu tröttare o frös som jag vet inte vad.
Men var skönt under tiden att jag sov! :) Tur de iaf!

Ikväll blir de en till tripp till Ljunga. Tänkte fara till s-vall imorrn jag o Fritte, så då sover
vi i Ljunga så får vi sova lite längre. Frittes fon är ju lite knasig så han skulle lämna in den.
Får väl la se om han få en ny, eller om de skickar den på lagning och han får vara utan i
flera månader. Man vet ju hur de brukar vara när de gäller Elgiganten. Men vi får la hoppas
på de bästa!
Sen ska vi väl kika runt lite. Fritte börjar jobba vid 15tiden, så blir en liten snabbvisit.
Kanske att jag tittar ut mej en ny fon när vi ändå är nere. Min lägger bara av lite nu som då.
Helt utan att man är beredd. Pang boom så funkar den inte.
Menmen vi får la se om jag tar mej råd.

Till helgen blir de jobb. 2st förmiddagspass. 09,30-13,30 på lördag och 10,15-14,15 på söndag.
Helt okej faktiskt. Sen är de bara 1vecka kvar o sen är de semester. Lovely!
På semstern så är de inte spec mycke inplanerat, hälsa på baby i Östavall iaf o sen blir de nog
lite träning på Träningshuset o ner till Ljunga ngn dag. Skönt ändå är bara ta de som de kommer.
Visst att det är skoj när man har ngn resa eller så inplanerad, men ibland är dt skönt att bara vara!

Jaja nä nu ska ja ta o jobba vidare. Hadé!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback