Torsdag 13/3

Då var man tillbaka till jobbet. Rätt tidig idag. Börjar inte förns 07,45
men var o lämnade mami o papis bil på Gira för de ska serva den idag.

Trött som jag vet inte vad imorse. Ville inge hellre än att ligga kvar o sova vidare.
Men det var bara att stiga upp. O nu sitter jag här.
Jobbar idag framtill 17,00 på Medlemsservice. Ska höra mej för om de går att kapa
lunchen ½h. Sitter ju ändå bara här upp o ner och inte gör nånting i 1h.
Men får väl la se vad jag får för svar på det.
Fritte jobbar 15,15-22,00 ikväll han. Slutar nästan när han börjar. Men de är vi vana vid.
Inge skoj, men sånt är livet.

Ikväll händer de väl inte spec mycke. Mami kanske stannar en stund när hon kommer
upp o hämtar bilen. Men det beror ju helt på vilken tid hon får hämta den.
Sen blir dt tvn igen. Är ju Sjukuhuset och Du är vad du äter ikväll. O de kan man ju inte
missa...tihi.. Sen händer de väl inte så mycke mera. Lär väl hämta Fritte efter jobbet.
Och sen hoppas jag på en tidig kväll. Upp o jobba 08,00-16,45 imorrn. Men sen är det
äntligen helg! Me like:)
S-valls tripp me Elina är inplanerad på Lördag. Och sen blir det ju Final i Melodifestivalen.
På söndag kanske man far ner till Ljunga o hälsar på. Vi får la se.

Men vi kanske höres nå mera under dagen!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback