Tisdag 25/3

Då är påsken över och man är tillbaka till jobbet. Idag blir de ett långpass
på 8.25 så de blir 09,45-19,00. Sökt komp idag igen fr.12,00 men kikade över
på Elinas datorn och det är en jädra kö. Så man blir nog kvar idag igen.
Hoppas bara på att de rullar på.

Igår när ja kom hem blev det en god smörgås till middag. Fritte gick till Svante
så jag blev home alone. Kikade på Andra Avenyn o Parlamentet.
Björn Gustafsson är oslagbar. Me like. Sen blev de en Beck film på Nordic.

Idag kanske de blir så att jag åker ner till Ljunga när jag slutat. Men har inte riktigt
bestämt mej än. Ska ju till Fränsta på massage imorrn kl.11,00 så de kändes som
om jag ville åka ner så for man sova lite längre. Men vi får la se hur de blir.
Det blir tv ikväll iaf. Sjukhuset o Andra Avenyn!

Jaja nä nu ska ja ta o hämta en kopp kaffe innan jag börjar jobba!

//Malla*

Kommentarer
Postat av: My

Jaa, Parlamentet var skitbra :) Läget bra annars med du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback