Söndag 9/3

God Morgon!
Då sitter man här och för en gångs skull så är jag hemma o inte på jobbet! :)
Trevligt med lite omväxling.

Ja, vaknade gjorde jag vid 07,40. Och i sängen hade jag inte sovit inatt utan hade
somnat i soffan. Brukar i vanliga fall vakna mitt i natten när jag somnat på soffan,
men inte inatt, inte vad jag kommer på iaf. Men mej går de ingen nöd på.
Vaknade utvilad o pigg. Så sovit skönt har jag gjort inatt iaf! :)

Idag händer de väl inte spec mycke. Får la se om jag tar o städar eller inte.
Diska lär jag nog iaf ta mej för att göra.
Sen ikväll blir de jobb 17,00-22,00. Men de ska väl la gå bra!

Igår blev jag kvar på jobbet till 20,30. Men hann ju se lite av melodifestivalen.
Låg o hejjade på Ola o Nordman. Nordman gick ju vidare iaf! :)
Sibel är bra hon med, men gillar ju Ola ja. Men detta här blir nog bra.
Sen efter det tittade jag på Beck på Nordic. B.la I Guds Namn. Den är riktigt bra!

Jaja mycke annat har inte hänt för Fröken Malla i helgen om jag ska vara ärlig!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback