Skärtorsdagen 20/3

Ligger nu nerkurad i sängen hemma hos mami o papi.
Kikar på Ebba och Didrik. Jag med mina serier. Beställde den för lite
och ingenting på cdon.com häromdagen. Tycker den är rätt bra faktiskt.
Gillar dessa gamla serier från svt. Letar efter Dårfinkar och Dönickar.
Men den har tydligen inte släppts på dvd än. Får väl la se om den kommer
i framtiden. Kanske att man inte tycker att den är lika bra nu som då, det brukar ju vara så.
Men skulle va skoj att se den nu igen. Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge! :)

Idag har ja vare ut på promenad med Ida. Väldigt längesedan jag träffade den tösen, så de
var väldigt skoj att ses idag. Gick Forsön runt, promenerade och pratade en massa.
Sen var vi på bolaget en sväng, sen så gick jag hem till mej och Ida hem till sej.
Då var det bara att dona lite hemma, duscha o sen iväg på jobbet. Blev 14.15-19.00 blev de idag.
Skön pass, vilket inte kändes så dumt.
När vi slutade så skjutsade jag Fritte till Fränsta o sen for ja hem hit. Kikat på Du är vad du äter
och sen blev de dagens Beck film -Öga för öga. Och nu ligger jag här.

Imorrn blir de en s-valls tripp me mami, papi o farfar. Trevligt. Kika lite i affärer och hälsa på
George, farfars bror. Har inte träffat honom på många år. Och de kan nog bli trevligt.
Sen till kvällen vet ja inte vad som händer än. Mittis eller hemmakväll? Har inte riktigt
bestämt mej än, får la se hur jag känner imorrn.

Jaja nä nu ska ja kika på filmen, men vi höres nå mera!

//Malla


Kommentarer
Postat av: Helené

Glad påsk pärlan min :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback