Påskdagen 23/3

Då sitter man på jobbet. Vare ledig i helgen (fastän söndag idag) men vare skönt
att fått några dagar hemma iaf.
Morgonpass idag. Börjar nu 08,45 idag o sen jobbar jag framtill 12,45 idag. Skönpass.
Får väl la se hur de är på tråden idag. Igår hade de tydligen vare väldigt lugnt.
Men en söndag är ju alltid en söndag!

I fredags drog jag, mami, papi o Farfar till s-vall. Kikade lite i Birstacity och sen for
vi ut till Timrå o hälsade på fafars bror George. Trevligt.
Till kvällen blev det Så ska det låta hos Ida. Lite Smirnoff Ice o sen blev de Mittis!
Dansa lite o snackade en massa me folk. En lyckad kväll. Förutom att de tog ca.2h innan
man fick ut jackan. Jaja men de är en annan story!
En helt klart lyckad kväll tillsammans med min vän Ida iaf! :)

Igår lördag så kom mami o papi o hämtade mej, skulle åka o hälsa på Gunnar. Men han var
icke hemma, fick hänga påskägget på dörren. Tänkte ju hälsa på baby men hon fick åka in
på BB i fredagskväll igen. (Väntar på att lillgrabben skall komma ut under dagen).
Sen blev de middag hemma i Ljunga. Toastskagen till förrätt och sedan blev de
Fläskfilé med potatisgratäng till varmrätt. Gud va smarrigt.
Glodde lite på film o sen blev de nattie nattie.

Så de har varit en lyckad helg. Kanske inte så lyckad för själva ånge med en brand.
Man undrar ju vad som orsakade den. Men de lär väl komma fram med tiden.
Det är riktigt otäckt. Det händer ju inte så mycke här i Ånge, så det är ju lite kusligt.

Jaja, idag vet ja inte riktigt vad som händer. Ska väl åka o handla lite när jag slutar o sen
blir de kanske en promenad om det blir lite varmare ute. Är ju -12 ute nu och jag är inte
riktigt inne på en promenad då. Men de lär väl visa sej.
Sen blir de nog tvn, bla Andra Avenyn!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback