Onsdag 5/3

Sitter nu hemma. Legat i soffan o glott på tvn nu till morron.
Nyss vare o duschat. Var riktigt skönt kan jag säga.

Drog på mej en förkylning här i helgen som var. Vilket visade sej på söndagkväll
vara lite feberaktig. Så nu har man vare hemma från jobbet liggandes i feber.
Idag börjar de kännas bättre i kroppen, den här riktigt darriga känslan är påväg
bort. Men sen är näsan o halsen som två stora ballonger känns de som.
Menmen det får ta den tid de tar.
Trodde som sagt inte att jag skulle bli smittad, men schi fick jag.

Jaja idag händer därför inte spec mycke. Kör en maskin tvätt eller två o sen
är de bara soffan som gäller.

Imorrn har vi fridag. Och sen blir de jobb Fre, Lör, Sön, Mån. Så hoppas jag blir bättre
tills på fredag.

Nu ska ja kika på One tree hill.

Hadé!

//Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback