Onsdag 12/3

Sitter nu på jobbet. Medlemsserva idag 10,00-14,30.
Rätt så seg idag. Vaknade först vid sex tiden -pigg, men behövde ju inte
kliva upp förns 08,30 så försökte somna om och det funkade ju.
Sen när älsklingen åkte på jobbet 08,25 så skulle jag ju kliva upp.
Och Gud va trött jag var. Ville verkligen inte kliva upp. Men det var
bara att dra sej ur sängen o sen in i duschen. Göra sej i ordning o
sen dra sej bort på jobbet.
Riktigt grått ute idag må jag säga. Blött o lite halvregn. Vill ha S O L !
Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge har jag hört.

När jag slutar ska jag hem o dona lite. Sen bort på ICA, fylla på ICA kortet
och sen tanka full tank i bilen. Inte roligt men de måste ju göras de oxå!
Sen ska jag hämta Andreas när han slutar o sen ska vi fara ner till Ljunga.
Andreas ska på Fotbollsträning och jag ska umgås me mami.
Se på Sjukhuset o sen blir de Grey´s Anatomy.
Först blir de förra veckans avsnitt o sen de nya kl.21,00. Verkar riktigt bra de
kommande avsnittet. Men Grey´s Anatomy är alltid bra! Me like.

Jaja så är de. Nu ska ja snart till o börja, om 10min. Och sen blir de 4,5h här
idag!

Men vi kanske höres nå mera under dagen!

Over and out!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback