Måndag 17/3

Godmorgon!
Sitter nu på jobbet, äntligen ett dagpass. 06,00-14,30. Lite trött imorse,
men det är sådant man får ta. Glad över att få jobba på dan iaf! :)
Ringer ganska bra nu på morgon, fått ihop 3bokningar redan, inte så ofta
de händer så pass tidigt på morgonen!

Idag som sagt jobbar ja framtill 14,30. Sen blir de hem o tjusas me älsklingen..tihi.
Han jobbar 17,30-22,00 idag. Men de är sådant man får ta.
Själv för mej ikväll blir de tvn som vanligt. Sjukhuset och Andra Avenyn. Me like.
Kanske att man drar bort på träningshuset innan de, man får väl la se.
Men nu när jag köpt ett sånt dyrt träningskort måste jag börja använda de oxå..

Igår var vi ner till Ljunga jag o Fritte. Umgicks lite och käkade middag. Gott.
Kikade lite på skidåkning och jag letade fram ett gamalt sånghäfte som vi gjorde när
vi gick på Lekis. Minns än idag när vi fick gå upp på mellanstadiets våning och sitta
i biblioteket och färglägga bilderna som hörde till sångtexterna och vi satt där och
sjöng. Tänk va lätt det var när man var liten. Man saknar den tiden ibland.

I lördags var jag med Elina till s-vall. Shoppade lite och bara umgicks. Tog en väldigt
god fika på Café Charm. Jag tutade åt irreterande s-valls bor som inte vet vilken som
har företräde i trafiken. Malin arg och Elina bara skrattade! :)
På kvällen for jag o Fritte upp till Monica o Kent i Alby. Tittade när Timrå spöade Modo.
I G E N! Me like. Sen blev de melodifestivalen. Och som om man inte visste att "Hero"
skulle vinna. Men låten var ju iof sej bra. Men undrar om det slår i Eurovision.
Men de är ju bara att vänta o se. Men som Sanna Nielsen sa, -Jag vann det största.
Hon vann ju folkets röster.
Det som var bra var ju att alla fick poäng. Så var det inte riktigt i fjol. Tommy Nilsson
gick därifrån med en 0. Tyckte det var väldigt synd, men så var det.

Jaja så har min helg sett ut. En riktigt trevlig sådan!

Jaja nä nu ska ja ta o jobba vidare, men vi kanske höres nå mera under dagen!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback