Måndag 10/3

Sitter nu på jobbet. Är på sluttampen av min lunch.
Skulle försöka korta ner den, men fick inte tag på ngn arbetsledare,
så det blev 1h lunch iaf. Så 15,15 börjar man jobba igen då o ska
sitta till 19,00 ikväll. Har iof sej sökt komp från 16,45 men den kompen
kan jag nog glömma skulle jag tro. Sådan himla kö idag, men de är ju bra
att människorn här väljer tåget. Det ska jag inte klaga på! :)

När ja slutar idag så tänkte jag fara på ICA innan de stänger. Köpa lite mat
så de blir ngn middag för mej o älsklingen idag. Vet inte riktigt vad de blir.
Längesedan vi åt kycklingwok så de kanske blir det. Vi får la se.
Annars ikväll händer de väl inte spec mycke. Kika på Sjukhuset blir de nog iaf! :)
Me like.

Imorrn är jag som sagt ledig. Underbart. Så kan ju säga att jag längtar ganska så
mycke till att klockan slår 19,00.
Men det händer väl inte spec mycke imorrn heller. Ska nog på träningshuset me
Monica på kvällskvisten iaf. Sen får man väl la se vad som händer.

Fick ett glatt mail från Ewy idag iaf. Skulle ha jobba 09,45-19,00 på torsdag oxå,
men fick ändrad tur till medlemsservice - 07,45-17,00. Me like.
Så nu är de ganska så sköna pass i slutet på veckan. Endast medlemsservice.

Jaja nu ska jag snart ta o logga in o jobba ngr timmar till!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback