Lördag 29/3

Då sitter man på jobbet, ovanligt? Nej. Tjänar pengar även på helgerna.
Känns ju bra med lite cash på kontot.
Men som jag brukar säga -Livet handlar inte bara om pengar. Men i dagens
sittuation så klarar du dej inte utan pengar. Allting kostar! Iofsej så har de väl
nästan alltid varit så. Men sånt är livet.

Idag jobbar jag framtill 13,00. Mami kommer upp till Ånge o hämtar mej då.
Sen tar vi bilen o sticker till Östvall. Hälsa på Baby me tjockmagen. Ingen bebis
som kommit ut än så länge. Hoppas på att de sätter igång snart.
Tiden var ute igår, så skulle tro att de tar ca1vecka innan de parveln vill titta ut.
Längtar ju nu!:)
Så de ska bli trevligt att åka o hälsa på en sväng!

Sen ikväll vet ja inte om de händer så mycke. Tror ja ska kika på film iaf.
Cliffhanger.
Började såg de igår men vi avbröt den o tittade på Stomp the yard, riktigt bra film.
Så ikväll blir de nog
Cliffhanger.
Funderar även på att ta mej en liten promenad om vädret håller i sej. Var ju trots allt plugrader
imorse när jag for på jobbet. Hade egentligen tänkt tage en promenad till jobbet imorse, men
råkade sova lite för länge så hann inte de. Så då blev de en liten latmask i en bil. Menmen.

Imorrn blir de jobb igen. 10,15-14,15. Skönt. Är skönt att de inte är så himla långa pass på
helgerna. Är nästan så att man bara hinner hit o sen ska man hem igen. Men de är ändå skönt.
Sen till kvällen blir de Step Up på träningshuset tillsammans med Monica o Johanna.
Måste komma igång nu när jag slängt ut så pass mycke pengar på de kortet.
Ibland ångrar jag mej att jag köpte de där, eftersom att de snart är alldeles bart ute och då är jag
ju hellre ute och går. Men får hoppas på att jag kommer igång snart så att man går dit som vanligt.

Jaja på måndag är man ledig. Underbart. Händer väl inge spec då va jag vet, men de är skönt att
bara vara. Sen jobbar man 4dagar till o sen är de semester. Me like. Men veckorna går så fort nu
tycker jag så semesterna lär nog bara blåsa förbi. Men de är skönt att kunna slappna av lite o
bara vara. Inget inplanerat den veckan än så länge. Så de är nice!

Nu ska ja till o göra ett ryck på telefonen innan man ska ta rast!

//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback