Less nu

Hade jag sökt 13,00 istället för 14,00 så hade jag fått gått, men hade satt tiden
för sent så då fick man stanna kvar. Men sånt är livet. Men tänkte iaf jobba 4h
så då skrev jag 14,00. Menmen så är det.

Är ca.1h kvar nu, sen får man gå hem. Längtar som en tok. Jättelugnt hela dagen
men när klockan blev 15,00 så blev de kö. Kön minskar ju inte bara för att jag sitter
här o klottrar. Menmen..
Ont i magen idag oxå, vet inte riktigt va de är. Får väl la se om de blir nå bättre när
ja kommer hem o får i mej nån mat.

Ikväll händer de väl inte spec mycke, kika på Andra Avenyn iaf. Sen får man väl se.
Lär väl bli nån sport som Fritte vill se. Lär väl kanske kika på One tree hill innan nästa
avsnitt kommer! :) Me like.

Jaja Catrin är hemma igen lillstumpan. De skickade hem henne till slut ändå.
Ingen bebis än, de är bara att vänta o se när han behagar att titta ut!

Jaja nä ska väl ta o göra ett sista ryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback