Kvällen

Sitter nu på jobbet. Kan inte direkt säga att jag är spec motiverad.
Ska jobba totalt 5h och detta är de längsta 5h jag har varit med om.
Är 1h o 35min kvar. Går så segt. O Gud vad jag klagar.
Vill inget hellre än att gå hem nu. Och sen ska man hit imorrn igen
och jobba 09,45-19,00. Inte heller så motiverad när jag hör den tiden.
Så sitter bara o väntar på att vi ska få klart me ATM:en så jag får fortsätta
att lägga mitt schema. Jobbar ju som sagt 80% och på ett "vanligt" arbete
blir de ju som sagt 6h per dag, men här kan man få 4h ena dagen och 8h
den andra dagen. Så nu när jag får fortsätta lägga schemat så ska jag
lägga så att det som max blir 6½h per dag. Och sen är de ju bara hoppas på
att man får sin vilja igenom. Men de är ju bara att vänta o se!

Ikväll när ja kommer hem så lär de inte hända så mycke. Fritte har kommit hem
från Vemdalen iaf. Trevligt. Lär väl lägga mej o kika på ngn film o försöka somna
i bra tid, när man ska upp o jobba på morgonen/förmiddagen imorrn. Inte alla dagar de.
Men man lär väl inte somna förns efter 12slaget som vanligt.
Men vi får väl la se hur de blir.

Jaja imorrn efter jobbet så blir det lite ledigt. Jobbar inte förns på Onsdag kl.10,00
för man har ju Fridag på Tisdag så de känns ju bra. Inte klagar jag heller.
Men det känns som de är väldigt långt dit. Men så är det.
Så på Tisdagkväll blir de nog träningshuset med Monica. Köra aerobics/streetdance.
Känns riktigt spännande. Var inte Pernilla som skulle ha aerobicsen på tisdag
utan Anna skulle ha den då så då skulle hon lägga in lite streetdance, och det
lät lite spännande ju. Så de vill man ju inte missa.

Jaja nu ska ja ta o jobba vidare, är ca.1h kvar nu.

Over and out!

//Malla*

Kommentarer
Postat av: Ida

hej tjejen! Det var inte igår...vi måste skärpa oss :) har du köpt kort på träningshuset nu? Träna nåt nån dag tillsammans kanske?

2008-03-10 @ 10:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback