Fredag 7/3

Då var man tillbaka till jobbet, efter tre dagars sängligganden i feber.
Ringde o friskanmälde mej imorse till Ewy och ca. 10min senare ringer
B-O upp och berättar att han tidigare i veckan ändrat tur för mej tills idag.
Och eftersom att man vare hemma så har man ju inte kunnat läsa mejlet.
Så istället för att jobba 13,30-18,00 på inrikes så blev de 12,45-17,15 på
medlemsservice istället.

Kom nu till jobbet ca. 1h innan jag började, inte hela världen. Rastlös hemma,
så drog mej hit lite tidigare. Känns bra.
Ikväll lär de väl inte hända så mycke. Tänkte ta o städa klart som jag började
med igår. Blev ju mycke annat som kom in igår så då gör man klart det idag.
Sen lär de nog bli tvn, bla - Så ska det låta. Me like.

I helgen jobbar man. Imorrn 15,30-20,30 och på söndag 17,00-22,00.
Men de ska väl la inte vara några problem.

Fritte drar till Vemdalen idag när han slutar. Hockeyavslutning där över helgen.
Så får väl la se om jag håller mej i Ånge hela helgen eller om jag drar ner till
Ljunga ngn dag. Vi får la se vare blir.

Jaja nä nu ska ja gå o hämta mej en kopp kaffe o sen blir de till att börja
jobba! :)

Over and out!

//Malin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback