Fredag 28/3

Då är man här igen o kluddar lite.

Dagen har älsklingen o jag spenderat i s-vall. Vare på Ikea o shoppa lite.
O sen var vi på Elgiganten och lämnade in Frittes fon som inte funkar som den ska.
Skulle ta ca2veckor innan han får tillbaka den. De hade ingen lånetelefon så då
skulle de skicka hem till honom. Eftersom att de ändå är ca10mil o fara enkel väg.
Så de var ju bra gjort iaf.

När ja kom hem så städade jag lite, diskade och lagade middag till Fritte.
Nu sitter jag på jobbet. Blir 18-22,00 ikväll. Men blir klar härifrån först 22,15 eftersom Fritte
har stängning ikväll. Men de är ju inte hela världen.

Imorrn blir de jobb 9-13,00 skön pass. Vet inte riktigt vad som händer efter de.
Kanske att mami o jag far till Baby o hälsar på, om hon inte åkt in på BB.
Annars lär de nog bara bli lugnt.

Sen på söndag jobbar jag 10,15-14,15. Till kvällen blir de Step Up på Träningshuset!
Kan bli skoj!


//Malla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback