Annandag Påsk 24/3

Då är man på jobbet igen. 09,15-18,15. Sökt komp från 14,15 men man vet
ju hur de brukar sluta med det. Men tänkte eftersom att vi är så mycke folk
idag så kan man ju iaf försöka.
Lite seg idag , men annars så känns de bra.
Tittade på temperaturen innan jag gick -18grader. Kallt.
Men som tur var så sken solen och då känns det ju lite varmare iaf! :)

Igår när ja slutade så for jag o handlade lite, sen hem o städa iordning lite.
Hämtade Fritte när han slutade. Vi ställde oss o gjorde ordning mat.
Det blev paj med keso, räkor och crabfish. Riktigt mumma blev det.
Sen till kvällen blev det tv o sen film. La Ink med Kat Von De. Riktigt bra.
Och sen blev de The Sheppard med Jean Claud Van Damn. Kanon bra film.
Sen var det Nattie nattie!

Jaja som sagt idag ska man jobba framtill 18,15 (lär det bli) sen om de inte är
allt för kallt så blir de nog en promenad runt Forsön. Possitivt med promenad
om man får komma hem tidigare. Men de är väl bara att vänta o se.

Imorrn är man här igen hela dan, 09,45-19,00. Ingenting jag ser framemot som
vanligt. Men hoppas på att de rullar på bra.
Sen på onsdag är man ledig. Me like. Ner till Eva i Fränsta o få mej lite massage.
Det onda i ryggen är borta för tillfället, men de är lika bra att gå dit o bli lite
knådad.

Jaja nä nu ska ja ta o hämta en kopp kaffe innan jag ska börja jobba!

//Malla*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback