45min

Då var de snart bara 45min kvar av fredagen. Känns skönt.
Rullat på bra idag ändå. Tage lite samtal, de har ju hört vad jag sagt till
dem iaf. Låter de som iaf!:) Är lite rosslig, men de går.

Då var Fritte påväg till Vemdalen då. Slutade 15,30 o stack nästintill direkt.
Var väl hem o hämtade väskan o så. Fick Gunnarsson som sällskap upp iaf.
Sa de, kan väl inte vara så roligt att sitta o åka själv. Men Gunnar hade inte
fixat någon skjuts, så de blev ju bra till slut.

När jag slutar ska jag väl bort på ICA en sväng. Sen ska jag nog hem o städa.
Får la se om de blir ikväll eller imorrn innan jag börjar jobba. Men de är väl lika
bra att få de gjort.

Annars ikväll blir de tvn, Så ska det låta, bla.

//Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback