Torsdag 5/6

Snart är det helg... Me like.
Jobbar framtill 19:00 ikväll o sen får man vara ledig i 3dagar! :)

Började dagen med en promenad runt Forsön. Blev riktigt varm faktiskt.
Fastän att man gick redan kl.09:00 imorse. Men det var riktigt skönt. Fick lite spring i benen
idag oxå när jag kom till skogspartiet. Men det är väl egentligen bara bra.
Sen när jag kom hem så kom posten efter ett tag. Och Mats hade skickat Taxfree katalogen till oss! :)
Den var riktigt rolig att titta i faktiskt. Hittade lite av varje som jag hade tänkt lägga på beställning
tills att vi åker hem till Sverige igen! Spännande.
Det är ju trots allt inte så många dagar kvar nu tills att vi far iväg till Turkiet.
Fredag den 27e Juni far vi iväg en vecka. Vet ju att det är riktigt fint väder här hemma. Men det alltid en
speciell känsla att fara utomlands. Så det är spännande! :)

Jaja nu som sagt så sitter jag på jobbet. Jobbar för fullt. Ringer på rätt bra idag oxå. Men dt rullar på.
Jobbar då till 19:00 sen så tar jag bilen och åker till Alby. Gå på fotboll, tjejerna som spelar, tillsammans
med Baby o Loke! :) Skoj skoj...

Jaja nu skall jag ta o jobba vidare, men vi höres la nå mera!

//Malla

Kommentarer
Postat av: Elina Öhlen

Hej gumman.

fan vad du är duktig som är ute å går varje dag. Hoppas att allt är bara bra med dig..

själv är jag, melle och björn hos pappsen, Björn har klassfest på aveny i kväll så jag ska hämta honom till natta.. hur nu det ska gå.. jag tycker ju inte om att köra i den stora staden som du vet, jaja ha det så bra och hälsa till gubben din oxå. // kramar Elina

2008-06-07 @ 00:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback