Torsdag 12/6

Då var jag inne på sista dagen på jobbet innan semestern!
Jobbar idag 08:00-17:00, o längtar väldigt mycke på att klockan skall bli 17:00! :)

Igår var vi ju ner till Ljunga. Kikade först på fotboll. Ljunga vann med 3-1! Nice.
Sen var vi bort till mami o papi o gratta Fritte. Han fick ett presentkort på Media Markt och
en fiskelåda. Han blev riktigt nöjd!
Sen blev det att man åt från den goda smörgåstårtan. Den var riktigt god! :)
Sen så for vi hem över strax efter 22:00. Såg klart på Irené Huss o sen var det dax att sova.
Fastän att jag somnade strax efter 23:00 så är jag ändå rätt trött idag! Menmen...

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än. Är det bra väder så far jag kanske ner till Ljunga
på Bingo. Annars kanske det blir en promenad.
Ska iaf städa lite eftersom att vi skall gratta Fritte hemma hos oss på Lördag då Monica, Johanna,
Greta o Nisse kommer.

Sen imorgon blir det iaf Ljunga. Skall till kyrkan o se skolavslutningen. Erica slutar ju i 6:an och skall
ju då upp på högstadiet till Hösten. Så de vill man ju inte missa.
Men de kläder jag hade köpt inför denna dag är nog inte så passande längre.
Om vi inte blir överraskade med sol imorgon. Men det är ju bara att vänta o se.

Jaja, nu skall jag snart ta o logga in. Men kanske höres nå mera under dagen!

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Men då ses vi ju i morron oxå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback