Tisdag 10/6

Började dagen med att dona lite, hann inte så långt, men det blev lite gjort iaf.
Sen så messade Catrin o hon var påväg ner till Ånge för att hälsa på Malla o Nova,
så då hängde jag på dit. Blev lite tjatter o fika. Myspys me tjejerna o lilleman! :)

Sen så var jag o Fritte o hämtade upp Mats på station, han skulle till Alby o hämta
Elkapslingsbilen o fara ut o nasa lite. Så vi skjutsade upp honom dit.
O när vi ändå var där så hälsade vi på Monica en sväng oxå! Trevligt.

O nu sitter man på jobbet, jobbar till 20,00 ikväll! Kortpass idag. Me like.
Far sen upp till Alby igen o hälsar på. Kika på fotboll. Våran parabol har ännu inte blivit
flyttad så fortfarande ut funktion. Men det är altid trevligt att åka till Alby! :)

Jaja ikväll annars händer de inge spec, får väl la se hur det går för Sverige i Fotbollen.

Imorrn jobbar man hela dagen, 08-17,00. Sen far vi ner till Ljunga, Ljunga har hemmamatch.
Sen skall vi gratta Andreas. För han fyller ju 21år imorrn! :) Då blir det firande med tårta och paket!
Själv har jag ingen present till honom ännu, men han får själv bestämma vad det är han vill ha.
Tror det blir ett par flip flops från Rip Curl!

Sen är det sista dagen på Torsdagen innan semester, blir även då 08-17,00! :) Underbart.

Jaja nä nu skall jag ta o jobba vidare, men vi lär la höras nå mera!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback