Onsdagkväll 4/6

Solen skiner Glada miner! Så känner jag mej idag!
 
Dagen började med en promenad runt Forsön. Lite spring blev det genom skogspartiet.
Riktigt skönt var det. Solen sken, kan det bli bättre?!
Sen hem o duscha och drog med mej Andreas bort till Vojen. Solning för hela slanten.
Även Svante o Robin kom bort över. De badade en snabbis. Men själv var man en liten badkruka
och låg kvar uppe i värmen o fortsatte att sola.
Tyckte inte att det kändes speciellt mycke på kroppen tills att jag åkte hem för att byta om så hettade
det lite smått på kroppen. Är bara att vänta o se hur det känns ikväll när man kryper ner i sängen...
Men lite färg har man fått idag iaf. Me like.

Nu sitter jag på jobbet. 15:15-22:15 ikväll. Var inte allt för motiverad till att gå hit strax före tre.
När man bjöds på detta väder. Men det var bara att pallra sej hit. Men det rullar väl på.

Fick även mitt nya schema nu på medlemsservice v.28-30.
Hade ju bokat en resa till Sthlm tillsammans med mami. Och nu har det flyttat mina fridagar från
vissa vardagar till helgerna. Älskar att vara ledig på helgerna. Men det är just det att den 25/7
när resan är bokad är en Fredag, vilket visar sej nu vara en jobbardag.
Gick till pärmen för att söka ledigt, så får väl la se hur det går. Annars får väl la man boka en annan
dag. Vilket inte känns alltför uppiggande med dessa fina priser som man fick.
Menmen det är bara att vänta o se.

Imorrn blir det jobb, 12:00-19:00. Sen så skall jag fara till Eastwall o hälsa på Baby o Loke! :)
Detta ser jag framemot. Tjusa lite på lill killen.
Sen kl.19:00 imorrn är det äntligen helg. 3dagar i rad. Me like

Planer inför de lediga dagarna!

Fredag 6/6: Nationaldagsfirande me mami, papi o Farfar i Borgsjö.
Middag på knutstation kl.16:00. Även Fritte är med då.

Lördag 7/6: Träslaget. Picknick me lita av varje.
?Efterbränning på kvällen på Tallbacken?

Söndag 8/6: Bilbingo i Alby me mami

Så helgen är planerad. Hör inte till vanligheten, så det känns faktiskt riktigt bra.
På måndag börjar jag inte förns 17:45, så funderar på en tripp till s-vall.
Andreas fyller ju år den 11:e så måste ju införskaffa mej en present. Vet bara inte vad än.

Jaja nu skall jag ta o jobba vidare. Men vi lär la höras nå mera!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback