Lunchar

Är vad jag gör just nu. Tom 13:00 sen så skall jag jobba framtill 17:00! 4h till...hua.
Men det rullar på bra än så länge iaf!

I eftermiddag åker jag ner till Ljunga tillsammans med Fritte. De har ju först match
kl.19:00 sen skall vi hem till mami o papi o gratta Fritte med tårta o paket! Smörgåstårta! :) Me like!

I förrgår fick ja min fina klänning/tröja som jag beställt från Caliroots. Riktigt fin faktiskt. Cheap Monday!



Endast 99kr.

Sen imorrn eller på fredag får jag nog
mitt paket från bluebox! Blev 6st olika cup cake lipgloss! Jättesöta!


Endast 29kr/st.
Kunde inte bestämma vilken av dem jag ville ha, så då beställde jag allahopa.
Om inte annat så har man en liten present att ge bort till ngn speciell!


Jaja så är det. Kul med lite smågrejer som dimper ner i brevlådan! Tihi..

Nu ska jag luncha vidare!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback