Tisdag 8/7

Då sitter man på jobbet igen. Jobba förmiddag idag vilket känns jättebra än så länge.
07:45-14:45. Medlemsservice som sagt i 3veckor.

Igår när jag slutade så for vi ner till Ljunga. Hälsa på mami o papi en sväng.
Var ner för att fixa med lampan på bilen som var ur funktion. Men nu funkar den.
Sen for vi alla upp till dammen o fiskade en sväng. Blev inte så länge så det blev ingen
fisk. Men det var mysigt iaf.
När vi kom hem till Ånge så blev det film. Step Up 2 - The Streets.
Det jag såg var bra, men var så trött så slumrade till lite här o där! :) Men kan se klart den ngn
annan dag.

Idag när jag kommer hem så händer de inte spec mycke. Får Fritte ngn tid för att lämna in
bilen på Berners idag så kanske att man följer med dit. Men det beror ju på vad klockan är.
Men vi får la se hur det blir.

På Torsdag sticker Fritte till Finland på Släktträff. Befinner sej där tills på Måndag.
Så till helgen blir det nog en s-valls tripp för mej på Lördan med mami.
Tror det blir så att vi tänker inhandla oss nya resväskor tills i September. Så vi får la se
om vi hittar ngn som passar.
Sen hörs de som på tjejerna att det grillning lördag eller söndag. Tycker jag låter kalasskoj! :)

Jaja nu skall jag snart ta o logga in. Men vi höres la nå mera!

//Malla


Kommentarer
Postat av: Malin

Step up 2 är skitbra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback