Tisdag 15/7

Då har jag lunch framtill 12:30. Rullar på bra ändå idag. Men känner verkligen
för att gå hem. Men jobbar endast framtill 14:30 idag så det känns bra.

När ja kommer hem så skall vi nog flytta parabolen, så att vi får in några tv:kanaler.
Sen kanske jag följer med mami o papi till torpet o hälsar på Kalle o Zofia.
Me like being there.

Annars ikväll har ja inte så många planer. Får vi till parabolen så blir de iaf
Allsång på Skansen. Har ju inte sett ett enda avsnitt av de under denna sommar,
så skulle verkligen villa se de.
Visst, jag kan gå in på svt.se o se på det, men det är ändå inte samma sak.
Så vi får la se hur det går med detta.

Till helgen, på lördan blir det grillning i Albybyn. En lite släktträff från mamis sida.
Ser jag framemot. Tycker jag ska bli riktigt skoj.
Hoppas på att så många som möjligt kommer.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback