Snart kväll

Inte lång tid kvar. 1h 45min kvar och har även en fika kvar o sen får man gå hem.
Känns bra. Fastän att man vare ledig hela helgen, så är man så seg på måndan,
men det är väl just därför man vare ledig hela helgen.
Men man känner ju lika dant när man har jobbat helg, så jag vet inte riktigt hur
man skall betee sej! Menmen....

Inget mess fr H&M heller. Det blev sorterat 11:11 på posten här, så hoppas jag får det
senare idag. Men skulle tro att jag får vänta tills imorrn.. Vill ha vill ha.
Har ju beställt två väskor. Va, räcker det inte med en? :) Tihi...
Men båda var ju så fin så jag kan ju inte bestämma mej för vilken av dem ja skulle ta,
men då kan man ju prova hemma vilken man gillar och skickar tillbaka den ena, men
gillar jag båda, så behåller jag båda! Me like...

/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback