Onsdag 9/7

Då sitter jag på jobbet o har lunch. Lite senare än beräknat. Men sånt är livet.
Jobbar framtill 17:00 i eftermiddag då, så då kändes lunchen bra nu.

Ikväll blir det nog en liten tripp till Albybyn o hälsa på Kalle o Zofia.
Zofia kom in med tåget idag 13:00 till Ånge så har ju inte hunnit att träffa henne än.
Så det ser jag framemot att göra! :)

Imorrn sticker Andreas till Finland. Släktträff. Kommer hem på Måndag igen.
Malla fick ju oxå följa med, men fick inte ledigt. Så stanna i Ånge ja.

Själv i helgen så skall jag nån dag åka till s-vall me mami o Zofia.
Sen blir det grillning på lördag eftermiddag/kväll troligtvis i Ovansjö med flikkorna.
Ser jag oxå framemot. Ska bli skoj att träffa alla samlade eftersom att det är så pass
sällan. Så det skall bli skoj.

Jaja annars händer det väl inte spec mycke. Skall käka en banan nu!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback