Onsdag 23/7

Sitter då på jobbet framtill 14:45 idag.
Åker nog ner till Torpshammar som planerat senare idag o hälsar på Elina.
Annars idag är det inte mycket inplanerat.

Imorrn gör jag min sista dag här på medlemsservice för dessa 3veckor.
Får väl la se om man får vara här nå mer framöver eller hur det blir.

På fredag åker troligtvis jag o mami till Sthlm över dan. Kom ju över riktigt billiga biljetter
nu när vi hade priokampanj med 50% i 1klass. Åker tor jag o mami för 316kr.
Riktigt bra pris. Kommer iofs bara till s-vall  på hemresan pga att vi ville stanna i Sthlm
lite längre, men papi kommer ju o hämtar oss så då fixar det sej iaf!

Annars till helgen händer de inte spec mycke, bara ta det lugnt.

Jag ber om ursäkt om jag inte svarat på mess från ngr utav er, men jag har bara velat
vara för mej själv. Det kommer svar, det blir bättre. Hoppas ni har överseende med det.

/Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Men Malin, du gör mej nervös!



Hoppas du o mammsen får en underbar dag tillsammans iaf :) Hälsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback