Måndag 14/7

Sitter nu på jobbet, nyss haft rast. Jobbar framtill 17:00 ikväll sen blir
det bara lugnt. Skall nog gå förbi träningshuset o se om det finns ngn
ledig soltid.
Ja menar med detta väder ute så är ju snart min solbränna från Turkiet borta.
Och det är ju sommar nu så man borde ju kunna underhålla denna, men eftersom
att solen skiner med sin frånvaro så får man väl la fuska lite då.

Helgen har vare bra.
I fredags så var ja ner till Ljunga o umgicks med mami o papi.
Sen i lördags så var ja i Albybyn större delen av dagen. For sen hem en sväng
för att byta om för att sen bli upplockad av Elin för att åka o träffa tjejerna i Ovansjö
för en grillkväll. Den var riktigt lyckad. God mat och trevligt sällskap.
Sen igår så var jag till stan me mami, papi o Zofia.
Fyndade mej två par kortare byxor, en tröja o en kaffeburk. Betalade totalt: 428:50kr.
Tyckte jag var riktigt bra.
Sen till kvällen så for jag till Östavall. Hälsade på familjen Junghester/Haraldsson! :)
For sen till Albybyn för att vänta in bingofolket från byberget innan jag begav mej hemöver!

Så så har min helg sett ut. En lyckad sådan.

Annars ikväll händer de inte spec mycke. Hoppas på att mitt paket från H&M kommer idag,
men man får la vänta o se. Sen ska jag väl la steka kycklingen från helgen. Hoppas det inte
blivit nå fel på den, men det tror jag inte.
Sen blir det nog sängen o ngn bra film! :)

Nu skall jag ta o jobba vidare!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback