Lördag 12/7

God morgon folks.
Känns som om man är uppe med tuppen på sin lediga helg.
Men bättre det än att sova bort hela dagarna.

Snart är det dax att hoppa in i duschen. Mami o papi far nämligen uppöver vid 08:30 för
att åka upp till Albybyn och dit skall ju jag följa. Så man ska väl la snart göra sej klar.

Igår efter jobbet for jag ner till Ljunga. Hade först tänkt stanna där, men kände för att vara
hemma, så for hem vid 20:00. Kändes bra.
Innan jag for hem så låg mami o jag o såg på film. Cloverfield. Lite annorlunda, men tyckte
ändå att den var bra.
Hemma hade jag inte så mycke för mej, började att titta på 30days of night. Men somnade,
så skall nog se klart den senare idag. Den verkar oxå bra, så långt jag hann att se iaf.

Mmm så är det. Så idag blir det Albybyn o sen ikväll blir dt grillning med tjejerna i Ovansjö!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback