Fredag 11/7

Jobbar jobbar jobbar.. Men de är ju fredag och då är det ju snart helg.
Iaf för denna vecka! :) Jobbar framtill 15:30 o sen är det helg. Längtar.

Idag händer de väl inte spec mycke när man slutar. Blir nog till o diska o dona
lite hemma. Sen ska jag även iväg på ICA o se om de fått in nå kycklingfilér.
Var både på ICA o Konsum igår o kikade efter filér, men var slut på båda ställena.
Hallå? Varför ska alla käka kyckling samtidigt som mej?
Hoppas de får in så jag kan införskaffa mej det idag eller imorgon.

Imorrn skall ja med mami o papi upp till Kalle o Zofia i Albybyn. Njurundaborna kommer
ju upp o skall snacka lite, så det är klart att man vill med.
Sen till kvällen skall ja umgås med Flikkorna i Ovansjö. Grillning o mys.
Det är ju då jag skall ha mina efterlängtade kycklingfilér. Så hoppas på att jag finner mej några.

Sen på söndag skall mami jag o Zofia åka till s-vall. Kika lite o kanske inhandla lite småsaker.
Sen till kvällen är det ju bingo i byberget. Får väl la se om jag är mer sugen då på bingo än vad
jag har varit de senaste bingokvällarna. Då har jag skippat det totalt. Men det är ju bara att
vänta o se.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback