Torsdag 31/1

Är nu på jobbet igen. Börjar om 7min o ska sitta framtill 22,00.
Idag klev jag upp 08,20 o klockan 09,05 följde jag med Fritte till jobbet för
att låna bilen. For på Ica för att handla skorpor, schampo o balsam och snus.
Sen drog de ner på Ljunga o till mami på Forum. Så idag har de vare en
mamma o Malin dag.
Skrivit ut lite framsidor till våra filmer o sen for vi till Fränsta o solade i 20min.
Riktigt skönt var de. Lär man kanske börja med de igen.
De är riktigt avslappnande o varmt! Me like.

Jaja ikväll efter jobbet lär de väl inte hända så mycke.
Johanna skulle sova hos oss ikväll. Soffmänniskan. Tur att den är skön att
sova iaf! :)

Imorrn blir de jobb 10,00-19,00. Sitter på medlemsservice till 16,15. Förstår inte
varför ja inte kan sitta till 17,15 när de stänger, men man ska väl inte förstå.
Sen blir de inrikes till 19,00. Och sen är de äntligen helg! :)

Jaja nä nu ska ja snart ta o logga in o jobba i 4½h!

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback