Torsdag 3/1

Sitter nu på jobbet, medlemsservar idag.
Vilket ja inte visste när ja vaknade. 08,22 ringde arbetsledaren o fråga
vars ja var. Hade då fårr ändrad tur o började 08,15 istället för 10,00
vilket ja trodde. Menmen 39min senare så var ja klar o inloggad.
Kändes inge bra, men de gick. Så nu sitter man här iaf.
Har nu min 1a rast. Tog den 20min senare eftersom att jag var sent inloggad.
Så idag kommer man hem 17,15 istället för 19,00. Vilket känns rätt skönt.

Ikväll händer de väl inte så mycke. Fortsätta städa lite o den tvätta lite.
Städade skrubben igår så nu går de iaf att gå in i den. Känns bra.
Skönt att städa upp lite så de ser lite bättre ut.
Känner nästa för att städa bort julen redan. Så man får bära upp de
kartongerna på vind osv. Men vet inte, de kanske är lite tidigt än?
Men de är väl som man själv känner. Jaja så är de.

Till helgen jobbar ja, men de är dagpass, vilket är mycke possitivt!:)

Jaja nä nu ska ja fortsätta jobba, men vi lär la höras nå mera!

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback