Söndag 27/1

Är man här igen o kluddar. Luch nu. 1h senare än vad jag egentligen skulle haft.
Men kände att de blev så långt till kl.19,00 så då blev de så.

Älsklingen slutar nu om 15min, så då blir de hockeymatch. Undra hur den går?

Sökt komp från 15,00 ja, men de lär ju ja kunna glömma. Var 8personer i kö nu
när ja loggade ur till lunch. Men fler st går hem nu. Men de är väl bara att vänta o se.

Imorrn blir de jobb igen. 10,15-19,00 men sen är jag ledig tisdagen.
Kanske att de blir en tripp till s-vall då med Fritte. Känner för att köpa en byrå på IKEA
som jag har tittat på väldigt länge nu. Så får väl la se om man tar sej råd eller inte.
Sen är ja nyfiken om de har fått in nå nytt i klädväg. Kan ju inte bara vara rea grejer kvar.
Är lite less på rean nu, väldigt sällan man hittar nånting då.
Jaja vi får väl la se hur de blir.

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback