Onsdag 9/1

Godmorgon världen. Nu är man uppe, eller har vare de den senaste
1½h. Sitter nämligen på jobbet o ska till o börjar nu 06,00.
Lite trött o frusen idag oxå, de var likadant igår, men de ska väl
jag kunna styra upp.
13,15 slutar ja idag. Hem o hälsa på Mats som kommer på besök idag.
Uppe för att gratta JOHANNA SOM FYLLER 18ÅR IDAG. ETT STORT GRATTIS!
O sen för att kika när Ånge möter LN ikväll.
Jaja...

Mami skulle nog komma upp o följa mej på hockeyn. Trevligare att titta tillsammans.


Igår så sovde ja middag när ja kom hem från jobbet. Underbart skönt.
Vaknade av att Fritte o Svante satt o lira guitar hero väggen bredvid.
Men de var väl ändå dax att vakna då. Men de var riktigt skönt att sova.

Kikade senare på film. Blev lite Wallander, sällskapsresan oså.
Riktigt mysigt hade ja där under täcken i världens bästa säng! :)

Jaja men så är de.
Som sagt hockey me mami ikväll o sen lär de nog inte bli så mycke mera.

Over and out!

//M*

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag hade problem med blogg.se igår kväll. Jag kunde varken kommentera andra sbloggar och jag kunde heller inte uppdatera min egna blogg. Jättetrist! Hur var det för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback