Måndag 28/1

Sitter på jobbet...som vanligt. Klockan står nu på 17,26 och kl.19,00 så slutar jag! :)
Suttit här sen 10,15 idag, så längtar efter att klockan ska slå 19,00! :)

Ikväll händer de väl inte spec mycke. Lägga mej o kika på ngn bra film o stoppa
ngt gott i magen. Skulle inte vara helt fel nej.
Sen imorgon är man ledig. Kan inte bli bättre!:)

Igår efter jobbet så blev de middag. Fläskfilé m. potatissallad/Keso o grönsaker.
Riktigt god söndagsmiddag! :)
Sen satte Fritte o Svante igång o spela tvspel. Så för mej blev de först Andra Avenyn- 3delar
och sen One tree hill, del 4 på säsong 5! :) Utan text, men de funkar lika bra.
Kan man inte vänta så.
Sen slog jag på Sydney White, en film med Amanda Bynes. Riktigt bra var den.
Så somnade inte förns 01,30 inatt. Men helt okej morgon iaf! :)

Imorrn blir de kanske en tripp till s-vall om inte Fritte ska iväg o angla.
Sen ska jag, baby o Elin till Malla o gratta henne för hon fyller 21år imorrn! :)

Mmm så är de.
Nu ska ja jobba vidare o snart ta min sista rast! :)

Over and out!

//M*

Kommentarer
Postat av: Helené

Hoppas allt är bra med Malin? :)

Du får ta o hälsa till Elin o Malin i morron :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback