Huvudvärk

Ja har en liten aning om att de kommer en huvudvärk smygande nu.
Eller har väl kännt den hela förmiddan men inte brytt mej så mycke.
Men nu känns de lite mer krävande när man sitter framför datorn
hela dagen. Men de är bara att pina ut. Proppat i mej två ipren.
Men av någon konstig anledning så har de inte börjat värka ännu,
för de brukar bara ta en snabbis så känns de direkt. De kanske var gamla?
Va vet ja. Men de brukar väl vara lång varighet på dessa. Eller?
Menmen sånt är livet. En liten djävul i mitt huvud. Blä.

Jaja nog pratat om de.
Älsklingen ringde förut. Han mådde inge bra alls idag. Hängig o halsont.
Men skulle göra ett försök på jobbet iaf. Jobbar ju kortpass ikväll så de
funkar nog.
Peppar peppar...har inte så lätt att bli sjuk. Men denna gång kanske man
inte kan hålla sej ifrån bacillerna. Man får la se. Som sagt huvudvärken är ju här.

Om 20min har man lunch. 1h framöver. Kan väl vara bra. Men vad ska en som jag
göra med 1h lunch. Som aldrig äter den här tiden på dagen. Men man håller ut.

Igår for vi ju till Alby för att käka middag. Bjuden på de.
Gott. De blev Fullkornsris med kycklinggryta. Riktigt smarrigt. Så Malin var riktigt
duktig på att äta igår. Andreas tyckte de var riktigt bra iaf. Så nånting lyckades man
med igår iaf! :)

Jaja nä nu ska ja kila vidare o jobba de sista minuterna innan jag ska gå på lunch!

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback