******

Nu har älsklingen precis börjat jobba. Åkte för en liten stund sedan.
Inte gjort spec mycke sen ja kom hem. Ätit lunch, kikat på film och
läst Topp Hälsa. Ringde även och sa upp den idag. Kunde fått 40% rabatt
om jag fortsatte att prenumerera. Men kände inte för de. Och vill ja läsa 
den så får jag väl köpa de i butik dom ggr då.
Fick även hem vår o sommar katalogen från La Redoute. en 20% på en
valfri vara. Älsklingen hittade ett par Levi´s jeans som han ville ha men
självklart gällde inte rabatten på dessa, men han slår till o beställer
dessa iaf. Och de tycker jag att han gör rätt i. Själv hittade jag en topp
och ett par skor som verkade rätt intresanta. Får väl la se om jag ta
o beställer dessa då.
Väntar fortfarande på paketet från H&M som inte verkar villa komme hem
till mej. Men som de säger: De som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge.
Så de är bara att fortsätta vänta.

Ikväll händer de väl inge spec. Kika på tvn o bara tare lugnt.
Det är nästan de enda man gör känns de som. Förutom när man städar.
O de känns de som om jag fått nå fnatt på. Gillar verkligen de nu.
Men de kan ju vara så att man vill ha snyggt o rent omkring sej.

Jaja imorrn är de fredag. Snacka om att veckan gått fort.
APT på medborgarhuset, 0915-17,15. Liten nyfiken över den dagen. O de är ju
possitivt! :)
Sen blire middag på knutstation med flikkorna. Trevligt trevligt.

Helgen händer de inte spec mycke. Ska nog åka till Fränsta o hälsa på
Farmor iaf känns de som.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback