Torsdag 28/2

Då är man på jobbet. Suttit här sedan 10,00 imorse. Kommer nog inte härifrån förns
19 ikväll. Men de får man la stå ut med.
När ja kom imorse fick ja order om att sitta på medlemsservice. Så där sitter jag nog.
Så då blir de medlemsserva till 17,15 o sen den sista 1h&45min blir de inrikes.

Älsklingen är hemma o sjuk idag oxå. Är nog ngn influensa eller så. Stekande het
och febrig. Och nu börjar de sätta sej åt magen oxå. Hoppas på att de inte är ngn
magsjuka på gång.
Men pratade med honom för ca.1h sedan och då kände han sej lite bättre iaf.
Får väl la se om han kan följa med på begravningen imorgon, eller om han får ligga
kvar i sängen. De lär väl la visa sej.

Nu har jag snart lunch i 45min, och då blir de en sväng på apoteket, behövs alvedon hemma.
Så hem en sväng för ovanlighetens skull och sen blir de tillbaka till jobbet.

Efter jobbet ska jag fara ner till Ljunga, får väl la se om Fritte följer med eller om han blir hemma.
Känns bättre att sova där eftersom att vi ska vara i Torps kyrka redan kl.11,00 imorrn.
Så slipper man stressa från Ånge.
Så ikväll lär de bli att man ser lite tv-serier som mami spelat in. Bla Grey´s Anatomy o Anna Phil.
Sen lär jag nog kika på Du är vad du äter ikväll oxå. Me like.

Imorrn som sagt blir de begravning. Känns tungt, men hoppas på att de rullar på.
Min Ammen!

På lördag blir de hemmadag i Ljunga, kika på Melodifestivalen o så.
Sen på söndag lär jag nog bara ta de lugnt. Man får väl la se va som händer.

Jaja nä nu ska ja ta o jobba vidare, men vi lär la höras nå mera!

//Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback