Torsdag 14/2

Alla hjärtansdag är det idag.
Sitter på jobbet idag. Kändes inge vidare bra idag när ja kom,
jobbade 10-19,00 idag men själv trodde jag att jag hade fått ändrad
tur till medlemsservice 08,00-16,45 men de var tydligen den 14/3.
En månad för tidig jag. Men som tur va som slapp jag åka hem,
Ante fixade så jag kunde börja nu kl.08,00 när jag kom.

Egentligen hade de väl inte vare hela världen att åka hem igen,
men inatt har ja inte sovit en blund. Så måttligt trött var ja imorse och då är
de inte så roligt att komma på jobbet o se att man missuppfattat allt och klivit
upp 2h för tidigt. Så blev glad att Ante kunde fixa det åt mej.

Igår var jag o älsklingen ledig.
På dan var ja ut på byn o köpte lite alla hjärtansdag presenter.
När ja kom hem så donade jag o Fritte med våra filmer o sen får vi ner till Ljunga.
Var först o hälsade på Farfar. Fikade lite o kikade på lite kort.
Sen for Andreas till Fränsta, hälsade på Tommy o sen blev de fotbollsträning för honom.
Själv åkte jag med mami till Gullan (systers svärmor) och grattade henne. Hon fyllde
nämligen 78år igår. Så de blev lite fika till när vi kom dit! :)

Sen åkte ja o mami hem. Vi fikade lite smörgås o sen blev de ett inspelat avsnitt utav
Anna Pihl. Riktigt bra o sen blev de det efterlängtade Grey´s Anatomy! Me like.
När papi o Andreas o Fritte kom hem från fotbollsträningen så käkade vi korv m bröd.
Sen blev de hemfärd.
Trodde ja skulle somna som en stock när ja kom hem. Men där gick ja på en nit.
Inte de minsta trött. Låg o såg på film, slog om den filmen tre ggr på raden.
Så inatt såg ja samma film 2½gång.
Tårarna kom under en tid inatt, men älsklingen fanns vid min sida. Vilket gör mej
väldigt lycklig. Hade sån oro i kroppen. Saknaden var väldigt stor inatt.
Och den är väldigt stor fortfarande.
Somnade inatt o sov kanske 30min o sen vaknade jag. Så har jag hållt på hela natten
framtill 06,45 imorse. Sov o vaknade, sov o vaknade. Men de är sånt jag acceptera.

Ikväll lär de inte hända så mycke. Hade tänkt åka ner till Ljunga o bjuda mami, papi
och farfar på middag. Men mami hade en massa möten så de blev ingenting av
med de, men de kommer ju fler ggr.
Lär nog hamna framför tvn o kika lite. Är ju Brottet ikväll. Såg inte förra veckans.
Mami hade spelat in det men ljudet var från Shark. Så orkade inte se de.
Så får väl la se om jag hänger med på kvällens avsnitt.

Jaja nu ska ja ta o fortsätta o jobba. Men vi kanske höres nå mera under kvällen.

//Malin

Kommentarer
Postat av: Helené

Va fint du hade skrivit till farmor!
Vill bara ge dej en kram Malin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback