Tisdag 12/2

Då är man tillbaka till jobbet igen. Känns lite konstigt med de nya systemet.
Men än så länge har kunderna vare lättsamma så jag har kunnat svara på
frågorna själv utan problem. Men dagen är ju lång så peppar peppar....

Idag ska mami, papi, farfar o syrran ta ett sista Farväl utav farmor.
Sökt ledigt för att kanske kunna följa med, men de lär väl inte gå igenom.
Vet väl kanske med mej att jag inte kommer att gå in dit hon ligger, men
skulle bara vilja få vara med. Vara i närheten av farmor en sista gång.
Men vi får väl la se hur de blir. Hon kommer alltid att vara närheten av henne
iaf. Hon finns i mitt hjärta o i mina tankar. Nu o för evigt.

Idag jobbar ja annars framtill 19,00. Väldigt lång dag. Men vi kan ju hoppas på
att den rullar på. När ja kommer hem skall jag fortsätta o kika på en massa
fotografier sen typ 25-30år tillbaka. När syskonen var små o farmor o farfar var
lite yngre. De är skoj att kika på! :)

Får säga ett stort G R A T T I S till Johanna som klarade körkortet idag!
Stolt jag är då! :)

Nu har man sin första rast, 1h o 15min senare än vad de står på schemat.
Men de är sånt som händer.
Procenten är inte på topp idag, vilken inte jag heller är. Men de rullar på iaf.
3bokningar på 3h. Grattis Malin!

Jaja nä nu ska ja kila vidare, men vi lär la höras nå mera under eftermiddan/kvällen!

Over and out!

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback