Måndag 4/2

Är nu på jobbet...kunde ni säkert räkna ut. Verkar ju som om jag bara skriver
när ja sitter här. Men de kan bero på att jag nästan aldrig sitter vid datorn när
jag är hemma. Är väl heller inte så konstigt eftersom att man näst intill
sitter vid datorn mellan 5-9h om dagen när man är här på jobbet.
Men strunt samma.

Idag har ja vare nere hos mami hela dagen. Suttit o snackat skit o donat lite.
Alltid lika trevligt.
Skrivit ut lite omslag o så. Hämtade även min byrå och min dörrmatta som mami
fixat åt mej. Har funderat på en byrå på IKEA väldigt länge nu. Så mami fixade hem
en sådan igår när hon ändå var till stan.

Igår var ja på Träningshuset för först gången. Införskaffade mej ett årskort.
Mycke pengar, men de tror ja kan vara värt.
Hade bla Step Up igår, riktigt jävla roligt! :) De kommer jag att gå fler gånger på.
Blev så glad att vi skulle köra samma pass på söndag. Men vem jobbar då 18-22,00.
-Joo Malin.
Inte mycket att göra nånting åt. Men de kommer ju fler ggr.

Ikväll lär de väl inte hända så mycke efter jobbet. Kanske sätta ihop byrån om Andreas
vill hjälpa mej. Vi får väl la se. Han börjar ju jobba redan kl.08,00 imorrn så vi får väl la se.

Jaaja nä nu ska ja snart ta o börja jobba.
Men vi kanske höres nå mera under kvällens gång!

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback