Kvälls

Sitter nu på jobbet. Ganska så lugnt på telefonen. Har inte bra med bokningar
i gällande samtal man tagit. Men de rullar ju på iaf!
Tiden går väldigt sakta ikväll. Antar att de är pga att jag inte får in några bokningar.
Men men sånt är livet.

Ikväll när ja kommer hem vet ja inte va som händer. Slå på ngn bra film.
Såg på Alvin and the chipmunks (Alvin och gänget) igår kvälls. Riktig rolig tyckte jag.
Älsklingen var inte lika intreserad, så han satte sej o spelade Fifa Street istället för.
Men jag hade roligt åt filmen iaf.

Längtar grymt mycke tills att jag slutar imorrn. Vill åka till Gävle nu på direkten.
Komma bort lite från vardagen. Me like. Tror de kommer att bli riktigt trevligt i helgen iaf.
Vet inte riktigt vad vi kommer att hitta på än. Gå på stan eller åka ut till Valbo o sen blire
nog Melodifestivalen på lördag kväll. Älsklingen kunde nog ordna så vi kunde titta på de.

Jaaja nä nu ska ja ta o jobba vidare. Imorrn blir de medlemsservice 10-14,45.

//Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback